Friday, September 11, 2009

Alhamdulillah.
sepanjang tiga hari bermula 8-10 September 2009 seramai 14 orang calon peperiksaan UPSR sekolah ini telah berjaya menghadiri peperiksaan tersebut dengan jayanya. Sepanjang tiga hari tersebut, pelbagai halangan, cabaran dan dugaan yang dilalui oleh mereka.
Di samping itu, Ada yang tidak tidur malam, ada yang sepanjang hari menjengah buku-buku ilmiah, ada juga mengulang kaji malah apa yang penting sebahagian mereka tidak menginggalkan solat terawih di masjid ataupun surau. TAHNIAH.

Bukan sahaja dengan peperiksaan yang akan diduduki tapi dengan penyakit H1N1 yang kian menular. Mujurlah tiada yang disyaki menghidapinya. Pihak sekolah juga amat prihatin akan hal tersebut dengan mengambil pelbagai langkah seumpama pemakaian topeng muka dan imbasan suhu badan sebelum masuk ke dewan peperiksaan. Alhamdulillah


Pada 8 September- Peperiksaan Bahasa Melayu (pemahaman), Bahasa Melayu (penulisan) dan Matematik. manakala 9 September 2009 mata pelajaran Matematik dan pada 10 September 2009 mereka menduduki peperiksaan sehingga jam 4 petang (Sains, Bahasa Inggeris).
Pelbagai reaksi yang tergambar pada wajah mereka yang berjaya melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang pelajar.
Kami warga pendidik mendoakan kejayaan yang cemerlang.
Insya Allah... Amin......
Orang yang berjaya ialah orang yang sentiasa berusaha mendapatkannya.

0 comments:

Yellow Puppies Blogger Template | Template Design | Elque 2008